Otrdiena, 2020.gada 21.janvāris
Vārda dienu svin: Agnese, Agnija, Agne

Navigācija

SKOLAS JAUNUMI

STEAM kluba intelektuālā spēle “Ražots Latvijā”
29.11.2019
21.novembrī pilsonības nedēļas ietvaros skolā notika intelektuālā spēle “Ražots Latvijā” 7.-8.klašu skolēniem.
Intelektuālo spēli organizēja MK “Tehnoloģiju un zinātņu pamati” skolotājas Ļubova Iliško, Aleksandra Vagele, Dace Plociņa, Alla Berjoza un Natālija Dektereva.
Spēles mērķi un uzdevumi bija:
- rosināt un aktivizēt izglītojamo interesi par Latvijas ražošanu;
- darbinot caurvijas, attīstīt izglītojamo domāšanu, jaunradi, radošās spējas;
- pilnveidot izglītojamo saskarsmes un sadarbības kultūru, strādājot komandā.
Katra klases komanda saņēma maršruta lapu un pārvietojās pa stacijām, kur veica dažāda veida uzdevumus. Par pareizi sniegtajām atbildēm komandas saņēma punktus.
Stacijā “Latvijas uzņēmumi” skolēni veica darbu ar Latvijas karti, kurā atzīmēja rūpniecības objektus, grupēja uzņēmumus pēc atrašanās vietas un meklēja atbildes uz jautājumiem par AS Grindex.
Stacijā “Rūpniecības apvērsums” skolēni izspēlēja Kahoot spēli – viktorīnu, kuras ietvaros vajadzēja atbildēt uz 11 jautājumiem par ražošanas attīstību Latvijā 19.gs., par Latvijas uzņēmēju - mecenātu darbību un viņu ieguldījumu sabiedrības attīstībā. Skolēni meklēja  informāciju fotoattēlos, statistikā un citu avotu fragmentos, secināja par piedāvāto atbilžu variantu vēsturisku patiesumu, meklēja faktu likumsakarības.  
Stacijā – ķīmijas darbnīcā “Ģipša pārvērtības” skolēni veidoja izpratni par produkta iegūšanu no izejvielām, veicot dedzinātā ģipša reakciju ar ūdeni. Skolēni novēroja ķīmiskās reakcijas pazīmi, ģipsim iedarbojoties ar ūdeni, nosauca piemērus veiktās reakcijas izmantošanai un pagatavoja ikdienā lietojamu produktu - tējas krūzes paliktni.
Stacijā “Radiotehnika” skolēnus gaidīja learningApps.org platformā izveidota interaktīvā spēle par radioviļņiem, radioaparātiem, elektronikas un akustisko sistēmu ražošanu Latvijā, radiotehnikas un radioviļņu izmantošanu mūsdienās.
Pēc produktīvā darba visi spēles dalībnieki sapulcējās pie galda, izvērtēja pasākumu, apsprieda paveikto. Visi skolēni atzina, ka pasākums bija ļoti interesants un izzinošs, attīstīja loģisko domāšanu un radošās spējas.
Komandas dalībnieki ar vislielāko punktu skaitu saņēma diplomus. Apsveicam ar uzvaru 7.b klases dalībniekus: Mareku, Stefanu, Alekseju, Teonu, Veroniku un Kseniju!

Jaunumi

MŪSU ZIŅAS